luni, 22 noiembrie 2010

despre Dragoste...




Dragostea vine doar de la Dumnezeu,ea este turnată în inima mea şi în inima ta prin Duhul Sfânt.
Creştină fiind mi-am dat seama că nu am destulă dragoste.
Erau zile în care răneam persoane fără prea mare efort,pur şi simplu trăiam în firea mea pământească care este egoistă şi nu ştie să iubească.
Într-o zi,fără să-mi dau seama , am făcut o persoană să plângă ,iar în momentul acela am simţit cum Duhul Sfânt s-a întristat şi mi-a spus : Când ai de gând să renunţi 100% la tine însăţi şi să-L laşi pe Isus să strălucescă prin tine?În acel moment am simţit o convingere puternică,era momentul să renunţ la firea mea care se luptă cu duhul şi nu-I dădea voie Domnului Isus să strălucească în viaţa mea.
Nimic bun nu este în mine,tot ce este bun în mine vine de la Tatăl Ceresc.
Cum nimica nu se naşte peste noapte,este nevoie de un proces.Acest proces depinde de alegerea personală.Poţi să îmbrăţişezi procesul sau poţi să-l respingi rămânând la fel.
În timpul unui proces simţi durere şi nesiguranţă,dar vei creşte.
Siguranţa în timpul unui proces este în prezenţa Domnului Isus,numai în prezenţa şi în părtăşia Lui vei fi schimbat.
Isus este dragoste.

Un comentariu:

  1. Numai prin rugăciune şi stând în prezenţa Domnului poţi primi mai multă dragoste:)

    RăspundețiȘtergere